There was an error in this gadget

hilangkan kulit yang kasar pada tumit kaki

Views

assalamualaikum
kalau tumit kaki pecah and merekah mesti korang fikir nak pakai lotion kan?
kalau korang pakai banyak pun tak kan bagi pape kesan pun.
 korang ikut cara ni:


1.rendam kaki dalam air suam
2.untuk kaki yang berbau BACENG tu boleh guna garam  atau pun ikut petua kakak NurulBadiah [KLIK  SINI]
3.dah rendam dalam 10minit atau lebih untuk melembutkan kulit
4.guna benda kat gambar bawah ni   (boleh didapati di Guardian)

5.gosok la kat tumit kaki tu tapi jangan ganas sangat.jangan terlalu lama takut kulit yang elok tu korang terkikis sekali


SELAMAT MENCUBA ye!
LOVE

Daisypath Anniversary tickers