There was an error in this gadget

Saturday, July 02, 2011

kek gulung LEBARAN

Views
aloha!
yuhuuuu~
mika harini boleh dikatakan sebagai HALF chef mengadunkan bahan2 mentah untuk buat kek!
kek LEBARAN!
eh...
puasa belum lagi tiba2 lebaran ni pehal la mika ni
ok...saja je nak buat..sebab kek ni sumpah SEDAP!
GEBU!
NYUMMY! tak puas nak makan sebenarnya!
banyak jugak mika makan...
sekarang tinggal 3gulung je..
tak cukup!

bawah ni gambar mika snap.

wah warna warni kek ni! ni sebenarnya bukan color dia..ptotnya putih..yang color2 tu utk hiasan.
tapi adunan putih tu dah habis..
so yang untuk color ni la kakak habiskan.
oh ye!
sebelum gulung tu letak jem.
TAK KESAH JEM PE..
thats why la rasa sedap kek ni!


 ni mika snap masa 1st round bakar.


besar en mangkuk ni..
3adunan mak nak buat..
tapi yang tolong adunnya..
a.k.a its me
cheh nak bangga sikit ni
bukan banyak pun!
CHEF Yang terlibat adalah mak, kakak n mika.

0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers