Saturday, June 18, 2011

yesterday was friday! happy friday with kecik!

Views
assalamualaikum
actually mika nak tulis this entry for yesterday night.
but i feel soo exhausted
so i cant wrote anything here
yesterday was friday isnt?
weeeee~ 
i had my happy friday with nana a.k.a kecik
sebab dia kecik dan comel orangnya
(jangan kembang k?)
hahahahahaha

lets begin this story of my beautiful friday!
i woke up i think maybe i am late to meet her at KLCC.
she send me a text msg
she said that "aku da siap, aku gerak dulu jumpa kat sana"
that time baru celik mata kot!
dalam hati cakap 
"minah ni gila la bukan nak tunggu aku"
i'd replied her text "ok"
why she text me because she had to la!
sebab dia nak pergi bank islam near lowyat motorcycle parking lot
and i was thingking, i need to go to BSN coz i had to pay my fee for new semester next month

so i went to bandar baru ampang with my sister
while waiting for the number i went to spectacle shop near BSN, not too far
i just bough a transparent lens.
i ran to BSN back.
and blar blar blar..

masa turun dari motor nak naik rumah
fon bunyi beep (meeting mode)
tengok2 nana msg dia ada depan rumah!
aiseyman!
aku tak siap2 lagi!
naik je rumah terus cepat2 siap!
sambil tu sempat buat kan nana air kiwi fresh from amway my father buy it for family
siap dengan ais letak banyak la jugak..
tak pe..
aku tau kau haus punya
amacam? lega dapat basah kan tekak kau?
haha
sorry kalau air tu aku buat taksedap..:)

siap punya siap! done! tunggu bus kejap straight away to KLCC.
then ada ke patut aku lupa yang aku cakap kat dia aku nak tengok kat PAVI.
walking to pavi through akuaria
nak tengok cerita KL gangster last2 tengok cerita 3,2,1 cinta!
bongok jugak cerita ni
tapi best.
1st time tengok kat pavi and it was my 1st time too sebab dalam tu cume ade 4org je!
hahaha
aku punya la geli hati dalam tu..
yang ag 2org tu, dok couple seat at the back.
few times de gak aku pandang nampak dorg buat wayang haha bukan tengok wayang
like i care what u did.
lantak korang la nak buat wayang ke hape ke
dosa masing2 tanggung kan?
:)
so aku tak kesah langsung
:)

habis tengok wayang we went to sungai wang and BB plaza
then kiteorg turun pergi ke TS saja cari barang (padahal we didnt buy anything!)
tension je orang kedai tu!
haha
we're sorry!

then penat gak berjalan, turun balik pergi ke sungei wang
i feels like i wanna check if there's any call or msg
tiba2 miscall from haikal

that time we planned to go home by bus so we had to return back to KLCC.
tapi masih ada kat depan maybank
pastu aku cakap2 dengan haikal
dia mintak untuk aku turun bukit jalil
aku cakap ok..
but i told him that i need to accompany my friend 1st
takkan nak biarkan kawan aku balik sorang2
pastu nana cakap
takpela kite patah balik ke TS.

agak penat sebenarnya
tapi kawan punya pasal
so, kiteorg jalan dah la opposite way!
gila la!
abg polis trafik tu muka cam berbulu je tgk kami
haha
usha atas bawah
ish! sabar je la babe!
then kiteorang lintas jalan pun dah sampai LRT hangtuah
aku beli tiket ke BUKIT JALIL, nana pulak ke AMPANG
ramai gila dalam tu!
macam SARDIN dah! terpaksa lepaskan 3tren
yang haikal asyik call je
aisey man
sayang ui, kamu boleh bersabar tak?

sempat ag kot snap2 gambar nak tengok?



tengok la! ramai ke tak yang tunggu, ye a, that time pukul 5pm kot!
orang baru balik kerja
sabar jela..
tapi sampai chan sow lin
aku berpisah dengan nana
kat situ pun lagi la.
tunggu train sampai 5tren aku lepaskan.
ramai sangat!
tren ke 6 baru aku dapat naik walaupun masih padat
agak2 aku ley celah aku celah la.
nasib baik lepas masuk
hehe

sampai sana haikal macam lain je
not as usual we met before
dia sakit kepala rupanya
dia drive ke petronas sebab taktahan nak terkucil
tapi dia takut sangat aku bawak lari kereta dia
haha
dia ni macam2 la
sabar je aku
time tu dah nak dekat maghrib so we drop by at his house kat seksyen3 bandar kinrara
tapi aku tunggu dalam kereta je

ni lah aku dalam kete dia



dah habis kiteorg keluar balik
on the way nak cari makan tu
dia punya la membebel pe entah dia membebel
bingit telinga aku nak dengar
siap cakap dengar ceramah agama
aduh
dalam bahasa kedah

yang paling aku panas hati la dengan dia ni
dia cakap orang KL PELIK!
ui!
pelik ke aku?
ambui! sodap nah mulut berkata
tapi sebab aku sangat penat nak melayan dia ni bercakap
aku cakap aku nak tido
masih mebebel lagi tuh kat aku
tak nak pakai seatbelt aku kena baring
so mana nak?
aku baring la,ngantok giler babe!
yela daripada dengar dia membebel lagi
banyak kali jugak aku cakap TOLONG DIAM kat dia
tapi masih lagi tak paham2
ish
sabar jela aku!

pastu dia pelik dengan bahasa org KL la.
ish, macam2 dia cakap tapi semua nya aku malas nak layan, buat PEKAK je
jahat gile kan aku?
sakit telinga aku ni!
dia bukak lagu pastu dia yang memekak dalam kereta.
urm aku tahan je lagi tu

kami pergi makan kat tesco ampang
dia cakap aku tipu dia sebab takde ATM machine
siot je!
padahal aku nak bawak lah tu kat ATM, tapi tak sabar2 dia ni.
aku g toilet, aku saja je lama2
hehe
dia col aku tak angkat..kekeeke

tu la cari pasal lagi dengan aku!
hehe
tapi aku takde niat pun nak wat cam gituh
nak makan pun punya la dia membebel kat aku
makan nasi ayam linda onn
aku cakap jela mana2 pun takpe
dia pun paksa2 aku makan kat linda onn
then aku diam je
sebab aku dah penat sangat
nak sangat aku makan kasi habis
aku makan pun tak aman kot!
dia membebel lagi!
ish!!!!ya ALLAH!
akhirnya aku habis dulu dari dia
ayam ade tauge pun dia cakap pelik
padahal aku rasa dia yang pelik
ish..haikal oh haikal
tapi dia ade sempat cerita yang rumah dia kena pecah masuk
monitor LED dia, hardrive dia and lappy HP yang dia baru beli kena curi
pagi dalam area kul 8-10 pagi
tapi time tu dia kat sekolah
dia cakap dia terlupa bawak satu benda, so dia balik kejap
tengok2 rumah bersepah
tapi dia cakap nasib baik pencuri tak bukak satu laci tu

apa yang terdapat dalam laci tu?
aku tanya dia kenapa
dia cakap dalam tu ada duit rm3K tunai!
gosh!
lau pencuri tu dapat, makan mewah pencuri tu..haha

then aku tanya total berapa barang berharga dalam umah dia tu
dia cakap dia ada 3lappy, 2 PC, mobilephone dia cakap banyak gile

tapi en, paling aku tak tahan gelak
dia boleh tanya student dia siapa yang takde phone
salah sorang ankat tangan
pastu dia bagi phone dia
pergh!
haha
semoga limpah la rezeki awak haikal sebab murah hati kat orang
tapi nasib baik kan iPAD awak tak kena rembat sekali.

ni lah dia encik mohd haikal bin mohd zain


0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers