There was an error in this gadget

Tuesday, July 05, 2011

tetiba dapat chat from cikzul ayah ABANG

Views
ok1 mika nak buat entry ni tentang cikzul
ayah kepada abang
memang mika panggil abang pun sebab beza 5tahun.
adik dia mika panggil airul
dok borak punya, mika tanya pergi wedding tak..
bawah ni mika prt sc IM fb kami..

apa tujuan perarakan BERSIH ni?
mika serious keliru.


(ok sambung perbualan lagi)...

yang penting mika dah sampaikan apa yang patut disampaikan.


photostat kek? mana boleh la cikzul! 
tak rasa la nanti..
tapi kalau ada rezeki kan kek kami lagi sedap dari kek kat kedai.
huhu...perasan kejap.. :P


aik? tiba2 je masuk bab nasi lemak..
urm tak pelah..
kita LAYAN!!
 hehehehe


tiba2 pulak masuk bab lagu?
muka abah mika garang, yela, ada misai macam sarjan misai.
cikzul suka cakap soal misai..


oh kenapa cikzul sebut TRUMPET?
sebab nya...ADALAH, biarlah RAHSIA..

HEHE..


masuk pulak bab hal abang
ok, mika layan je.
sebab nya abang kerja kat GMI
dorang sekarang tinggal kat SG.besi..
ala tau tak dekat LRT BANDAR TASIK SELATAN tu?
KALAU tak tau mika tak tau la nak cakap pe.
dulu mika selalu lalu situ untuk pergi ke Alamanda
akan lalu sana la.
lalu KTM serdang, the mines la..
ok la..tak tau dah nak type pe lagi..

bye!

0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers