There was an error in this gadget

Sunday, August 14, 2011

Views
once upon a time...ok tak payah nak buat buku cerita kat sini..
ada satu hari ni mika on YM.
mika buzz one of my friend..
nama dia?
ok deera ek..
nama MANJA sudah...tak perlu nak panjang berjela kot nama dia.
tapi anak pak SHARIFF..
hehe
ops, jangan marah ye sygku.
mesti dia ingat orang laki mana la buzz dia..
nak tau kenapa?
well, agak liat dia nak membalas ym mika..
mesti dok tengah fikir..
gambar nya ada kat bawah ni. klik la untuk TUMBESARAN ANDA.. hehehe




mika guna gambar ex mika...sebab mika SAYANG DIA LAGI..
ok please take note! MASIH SAYANG!
nak tau conversation between mika and deera, ?
ada mata kan?
baca lah sendiri..

tapi pertanyaan deera tentang "KAPEL BALIK KE?"
homai! soklan cepu emas..
and mika balas HAAH tu..
jangan salah faham
mika balas untuk conversation yang atas..
tak terjawab lagi..

jawapan yang sebenar pada soklan deera tu, mika tak kapel pun dengan si DIA.
TAPI TAPI TAPI!
mika nak KAPEL balik...
urm......entah la..
NO COMMENT la..

tapi mika dah pakai berbulan gambar tu, kenapa la baru haritu dia mau tanya..
aiya amoi! ini orang sudah lama hidup ke?
choi!
hahahaha
ok dah habis cerita!

0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers