There was an error in this gadget

Thursday, December 08, 2011

rasa bersalah menghantui diri

Views

entah kenapa tetiba rasa bersalah kat orang yang tertentu.sometimes rasa macam diri ni buat salah pun ada, kekadang pun takde..tapi harini rasa macam diri ni teruk sangat..
besar sangat ke salah ni?
sampai malas nak layan sesiapa harini.
macam-macam perasaan yang datang.
KENAPA DENGAN AKU NI YA ALLAH?!!!!
aku manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesalahan.
tapi apakah KESALAHAN yang aku buat sampaikan aku merasa ada yang TERASA HATI dengan kelakuan aku?!
astagfirullahhalazim.

0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers