There was an error in this gadget

Wednesday, May 30, 2012

bendera ISRAEL di kawasan MASJID?

Views
Assalamualaikum, harini aku nak buat entry pasal tajuk kat atas lah,
Entah kenapa harini rajin nak belek paper kan.
Nak tau pe aku nampak kat suratkhabar UTUSAN harini?
hah ni dia.!


korang tak rasa ke ini macam nak overlimit? ish geram pulak aku baca ni.!
boleh juga tengok dekat sini  www.bharian.com.my

p/s : SEBARKAN KALAU KORANG RASA INI PATUT DIKETAHUI OLEH ORANG ISLAM. (aku tak dapat cari kat utusan online bahagian LUAR NEGARA)

0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers