Sunday, June 24, 2012

cara untuk UNINSTALL AVG

Views
Harini aku nak tolong siapa yang tak tahu nak UNINSTALL AVG PRODUCT.
mesti ada yang tak suka pakai AVG bukan?
banyak kali jugak sebenarnya aku dah cuba uninstall dengan cara biasa.
tapi TETAP TAKBOLEH.
katanya RESTART TO COMPLETE UNINSTALL
tapi hampeh tak boleh pun!

  1. pergi dekat SINI
  2. klik yang mana 1 product korang guna, cth aku guna AVG LINKSCANNER (org kedai yang install bukan aku, aku pakai norton, disebabkan aku difahamkan takBOLEH ada lebih dari 1 antivirus sebab akan jadi PERSAINGAN dalam sistem korang nanti)
  3. pastikan dulu berapa "bit" korang punya sistem tu. macam aku nya 32bit. so aku klik yang 32bit.
  4. RUN macam biasa ikut je step yang keluar nanti.
  5. DONE! senang je!

SELAMAT MENCUBA :)

0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers