Monday, July 16, 2012

ceritera tentang LATIHAN INDUSTRI

Views
Assalamualaikum..
harini walaupun bussy kat office but stil aku curi time sikit nak update belog aku yang dah bersawang ni..hehe
harini baru nak masuk 2minggu aku praktikal dekat company ni which is located in Ukay Perdana,
taknak bagi tau nama company.

seriously, aku risau pasal report aku, bukan nya aku tak survey pasal company ni.. aku dah puas cari dekat internet tapi TAKDE! but then sorang member aku kata company ni nak orang.. ok la..
aku datang company ni aku tanya betul ke amik student civil dorang kata amik..
tapi hampeh! gila kau! semua projek dorang sapu!
hello im civil engineering student bukan tukang jahit!
hummmmmm nak taknak aku kena gak praktikal kat sini, betul cakap sorang ni sepatutnya aku ni civil kena turun site tapi ini dah jauh benor menyimpang sampai ke baju..

haisyh... REDHA jela...
sekarang ni sibuk mencari hotel untuk buffet ramadhan bos nak pulak..
ada lah sorang hamba ALLAH NI tak percaya aku practical katanya aku tipu.. sabor jela..tapi takpe aku dah maafkan pun..
nak bukti? ok ni ha..


0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers