Friday, July 27, 2012

nikah dan sanding

Views


Assalamualaikum..
wah entry harini gila gempak..gempak ke? untuk aku jelah..
aku sempat online sekejap semalam kat office tengok pasal sepasang mempelai muda ni..

yang sekarang ni dok heboh kat FB, ala syafiq dan yana tu..

jom tengok kat [SINI]

pape pun ucapan aku untuk dorang berdua ni semoga bahagia lah, walaupun still too young untuk pikul tanggungjawab..but in other words AKU SOKONG sangat dorang kahwin yela untuk elak maksiat semua..
pape nak buat pun dengan pasangan yang dah halal, so tak de lah dosa dari segi tu..

dah tengok dorang ni kahwin haish gatal pulak aku nak kahwin, tapi! aku nak habis DIP dulu, then kerja baru lah fikir kahwin,

haish siapakan gerangan orang itu?

tak kira lah dengan siapa pun aku kahwin nanti just aku nak kan majlis yang simple..

apa yang aku nak untuk majlis aku?
* mas kawen macam biasalah hanya sekadar pihak lelaki mampu.
*hantaran cukup sekadar yang wajib (telekung, sejadah al-quran) kalau nak tambah macam biskut ke buah pun ok NO PROBS la..
*ikut kan aku, aku taknak BERSANDING, cukup makan hanya untuk keluarga tapi fikir lak kawan2 nanti kecik hati so buat majlis biasa, kalau ada duit lebih buat katering.
*kenapa aku nak macam ni? niat tu biar betul, kahwin sebab nak halal hubungan tu and taknak terlalu berbelanja besar untuk kahwin macam seolah HARINI JE AKU MAKAN ESOK TAKPAYAH MAKAN, paham kan?
*aku taknak bertunang cukup sekadar hantar cincin TANDA..:)
*hantaran insya-allah boleh mintak tolong makcik n mak gubahkan.
*fotografi alhamdulillah 2orang photographer dalam keluarga aku, mesti lah bayar kot! tapi tak perlu nak cari yang lain dah..hehe
*last but not least BERKAT moga hubungan itu berpanjangan dan bahagia hendaknya.. ITU SAHAJA..

ok itu sahaja aku rasa yang aku nak update pasal angan aku berkahwin..haha..hello bukan angan aku nak kumpul duit ni lepas habis belajar but now i do need to think nak bayar duit kereta lagi, tapi nasibbaik aku tak ambik pinjaman PTPTN..kalau tak? hummmm..banyak hutang lagi. INSYA-ALLAH

0 doakan mika gemuk:

Post a Comment

LOVE

Daisypath Anniversary tickers